Nagrody przyznawane w organizowanym od 2001 roku międzynarodowym konkursie na najlepszy marketing turystyczny nie są dotowane kwotami pieniężnymi, ale mają bardzo prestiżowy charakter. W tym roku do rywalizacji w 14 konkursowych kategoriach zgłoszono aż 92 produkcje filmowe i multimedialne z 28 krajów. Film promujący Europa-Miasto Zgorzelec/Görlitz był jednym z dwudziestu filmów promocyjnych nominowanych w kategorii: Miasta i gminy.
Film „Mosty ku przyszłości” powstał w ramach wspólnego projektu miejskiej spółki marketingowej Europastadt Görlitz-Zgorzelec GmbH z Görlitz i Urzędu Miasta Zgorzelec, przy dofinansowaniu z Funduszu Małych Projektów Euroregionu Nysa. Można go oglądać na stronie www.zgorzelec.eu w zakładce Strefa Turysty.
****
Konkurs „Złota Brama Miejska” jest platformą prezentacji filmów promocyjnych, reklamy drukowanej i internetowej oraz kampanii promocyjnych. Publicznością konkursowych pokazów organizowanych w ITB-Cinema są goście odwiedzający uznawane za najbardziej prestiżowe w Europie berlińskie targi turystyczne. Trzem najlepszym prezentacjom w każdej kategorii przyznawana jest Złota, Srebrna i Brązowa Brama Miejska. Spośród zwycięzców poszczególnych kategorii wybierana jest najlepsza produkcja, która otrzymuje Diamentową Nagrodę – Diamond Award. Nagrodzone filmy można obejrzeć na stronie www.das-goldene-stadttor.de
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?