Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Praca u Urzędzie Miasta w Zawidowie. Są dwie oferty

UM Zawidów
UM Zawidów
Miasto ogłosiło konkursy na dwa stanowiska pracy - ds. kadr i oświaty w referacie prawno-administracyjny oraz stanowisko ds. księgowości w referacie finansowym. W ogłoszeniach o naborach dokładnie określono wymagania dotyczące m.in. umiejętności, cech osobowych czy zakres wykonywanych obowiązków

Stanowisko urzędnicze ds. kadr i oświaty, 1 etat.

Dokumenty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie (proszę wpisać dane kandydata) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr i oświaty” do dnia 7 sierpnia 2018 roku w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Zawidowie w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Zawidowie, ul. Plac Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów.

Postępowanie kwalifikacyjne rozpocznie się w dniu 8 sierpnia 2018 roku.

Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym
w przepisach o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe,
f) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz systemu Windows i pakietu Office.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. w zakresie kadr:
1. prowadzenie ewidencji kadrowej, akt osobowych i obsługi kadrowej pracowników Urzędu i jednostek oświatowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
2. sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, angaże, przeszeregowania, świadectwa pracy)
3. współpraca z Referatem Finansowym dotycząca przekazywania informacji o należnościach finansowych przysługujących pracownikom,
4. prowadzenie ewidencji (pracowników i byłych pracowników, urlopów, zwolnień lekarskich,
5. wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
6. bieżąca ewidencja danych osobowych oraz nieobecności pracowników Urzędu i jednostek oświatowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
7. kontrola list obecności,
8. kontrola dokumentacji akt osobowych pod kątem wypłaty nagród jubileuszowych oraz sporządzanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych,
9. przygotowywanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników w zakresie kadr,
10. analiza pod względem formalno-prawnym wniosków o zmianę wynagrodzenia pracowników,
11. udział w czynnościach związanych z organizacją i przebiegiem okresowej oceny pracowników Urzędu i jednostek oświatowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
12. udział w czynnościach związanych z organizacją i przebiegiem służby przygotowawczej,
13. przygotowywanie informacji o warunkach zatrudnienia dla pracowników Urzędu, jednostek oświatowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
14. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
15. zgłaszanie pracowników Urzędu i jednostek oświatowych na szkolenia (kursy, studia),
16. prowadzenie spraw w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników ,
17. przygotowywanie danych dotyczących pracowników Urzędu, jednostek oświatowych celem sporządzania sprawozdań na potrzeby GUS, pracodawców,
18. współpraca przy konstruowaniu planów finansowych jednostek (Urzędu i jednostek oświatowych) w zakresie wynagrodzeń, nagród, odpraw emerytalno-rentowych,
19. prowadzenie ewidencji przysługującej odzieży roboczej i ochronnej (prowadzenie kartotek pracowników),
II. w zakresie oświaty:
20. realizacja zadań organu prowadzącego szkołę/Przedszkole wynikających z ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie informacji oświatowej oraz innych ustaw i przepisów wykonawczych, w szczególności dotyczących:
1) nadzoru nad działalnością szkoły i przedszkola w zakresie prawidłowości dysponowania przyznanymi szkole lub placówce środkami budżetowymi oraz pozyskanymi przez szkołę lub Przedszkole środkami pochodzącymi z innych źródeł, gospodarowania mieniem, przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących BHP pracowników i uczniów, przestrzegania przepisów dotyczących organizacji pracy szkoły i przedszkola;
2) obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
3) awansu zawodowego nauczycieli,
4) zatrudniania, wynagradzania, zwalniania i oceny pracy dyrektorów, konkursów na kandydatów na stanowiska na dyrektorów,
5) zakładania, przekształcania, likwidacji szkół i przedszkoli,
6) rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
7) planowania organizacji szkoły i przedszkola – arkuszy organizacyjnych,
8) dotacji dla szkół i placówek niepublicznych,
9) planowania i wykorzystania środków na doskonalenie zawodowe i pomoc zdrowotną dla nauczycieli,
10) organizacji dowożenia uczniów do szkół i przedszkoli,
11) zapewnienia średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
21. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
22. przygotowywanie projektów umów i porozumień w zakresie odpłatności za pobyt dzieci zamieszkałych na terenie gminy w przedszkolach innych gmin, oraz dzieci zamieszkałych w innych gminach a uczęszczających do przedszkola gminnego,
23. opracowywanie, przy współudziale dyrektorów szkoły i przedszkola, projektu budżetu z podziałem na poszczególne placówki oświatowe. Opiniowanie wniosków dyrektorów o zmianę planów finansowych,
24. nadzorowanie przekazywania stanowisk dyrektorów szkoły i przedszkola,
25. opracowywanie analiz, ocen i wniosków oraz wraz z Kierownikiem referatu Funduszy Pomocowych i Kontroli planowanie i wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie rzeczowym stanowiska,
26. współdziałanie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań szkoły i przedszkola.

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) wypełniony oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru (zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia),
g) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
h) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie,
i) kopie dokumentów potwierdzających nabycie uprawnień zawodowych lub innych umiejętności, jeżeli kandydat takie posiada,
j) zaświadczenie poświadczające odbycie służby przygotowawczej oraz/albo zdanie egzaminu na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli kandydat takie posiada.

Więcej o konkursie na stronie BIP

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości jednostki, 1 etat

Dokumenty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie (proszę wpisać dane kandydata) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości jednostki” do dnia 7 sierpnia 2018 roku w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Zawidowie w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Zawidowie, ul. Plac Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów.

Postępowanie kwalifikacyjne rozpocznie się w dniu 8 sierpnia 2018 roku.

Wymagania niezbędne:
g) obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym
w przepisach o służbie cywilnej,
h) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
i) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) nieposzlakowana opinia,
k) wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne,
l) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz systemu Windows i pakietu Office.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
27. prowadzenie księgowości finansowej Urzędu jako jednostki budżetowej w zakresie księgowości syntetycznej i analitycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości oraz prawidłowej eksploatacji programu systemu informatycznego,
28. księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont,
29. prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów, wydatków i kosztów według obowiązującej klasyfikacji budżetowej, sporządzanie sprawozdań jednostki,
30. prowadzenie ewidencji księgowości materiałowej,
31. prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Depozytów, Inwestycji, kaucji gwarancyjnych, projektów unijnych,
32. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej środków trwałych, naliczanie umorzeń, rozlicznie inwentaryzacji,
33. prowadzenie księgowości i ewidencji majątku gminy,
34. miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z syntetyczną,
35. kontrola i uzgadnianie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT gminy,
36. kontrola i uzgadnianie deklaracji cząstkowych jednostek VAT gminy,
37. prowadzenie ewidencji księgowej rozliczeń podatku VAT,
38. współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku VAT,
39. okresowe i roczne zamykanie urządzeń księgowych,
40. udział w pracach związanych z rocznym sporządzaniem sprawozdawczości budżetu i bilansu,
41. prowadzenie spraw innych zleconych przez przełożonych.

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) wypełniony oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru (zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia),
g) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
h) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie,
i) kopie dokumentów potwierdzających nabycie uprawnień zawodowych lub innych umiejętności, jeżeli kandydat takie posiada,
j) zaświadczenie poświadczające odbycie służby przygotowawczej oraz/albo zdanie egzaminu na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli kandydat takie posiada.

Więcej o konkursie na stronie BIP

od 16 lat
Wideo

Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zgorzelec.naszemiasto.pl Nasze Miasto